NienkeHelmink.reismee.nl

Bijna halverwege

Ben inmiddels bijna halverwege. Zondag was een introdag. Maar toen ook al vrij veel gezien in andere compounds. Maandag zou mn eerste dag in het ziekenhuis zijn, maar het werd een dagje proberen me in te schrijven als zuster, wat, natuurlijk, niet lukte. Na uiteindelijk een telefoontje naar de directeur van t ziekenhuis was t niet nodig. Dinsdag zou dus mn eerste dag zijn, maar omdat ik nog een rondleiding moest krijgen kon ik daarna weer gaan. Dan maar van t mooie weer genieten. Dus woensdag met gpede zin naar t ziekenhuis. Eenmaal daar had ik t nogal zwaar, was me sterk aan het afvragen waar ik aan begonnen was en of mn eigen gezondheid niet in gevaar kwam. De terugreis van ruim anderhalf uur heb ik volgens mij alleen maar gehuild. Eenmaal thuis kwam er gelukkig een Nederlandse met wie ik heb gekookt, net wat ik nodig had. Donderdag was ik meer relaxed en heb s avonds macaroni gekookt. Vrijdag was een hectische dag, iedereen wil vroeg naar huis vanwege de sabbat. Verder ben ik gewend aan het weer hier, heb mn tempo aangepast en voel me relaxed. Als ik iets meer tijd heb zal t uitgebreider zijn. Xx

Reacties

Reacties

Bianca Lubbers

Hoi Nienke,
Leuk dat ik je af en toe wat schrijft. Ik kan mij voorstellen dat je daar niet heel veel tijd voor hebt. Het ging dus niet helemaal zoals je verwacht had? En dan eindelijk aan het werk en dan je afvragen waar je aan begonnen bent omdat het allemaal vrij heftig is. Ik hoop dat het allemaal een beetje gaat lopen en dat je je ding kunt gaan doen. Succes! groetjes Bianca

Petra van den Heuvel

Hallo Nienke,
Ik was benieuwd naar jou ervaringen! Ik kan me voorstellen dat het nogal heftig is om in een Gambiaans ziekenhuis te werken. Zeker voor een jonge dame zoals jij. Misschien ook wel kort, twee weken. Voordat je een beetje gewend bent moet je weer terug naar Nederland. Ik hoop dat het je de laatste week goed af gaat. Succes in elk geval!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active