NienkeHelmink.reismee.nl

Eindelijk, ik vertrek

Eindelijk is het 11 april en vertrek ik. Gisteren m'n spullen maar eens gepakt. Toen had ik m'n koffer gewogen en zat ik op 15 kg. Daarna nog zo veel spullen er bij ingestopt dat ik nu aan 23 kg zat. Gelukkig deed de vrouw aan de balie niet moeilijk en kon ik al doe babykleertjes, speelgoed, kraampakketten en verbandmateriaal meenemen.

Nu zit ik op Schiphol te wachten met een kop koffie tot ik mag boarden.

Spreek jullie over 2 weken weer, maar zou proberen zo veel mogelijk jullie op de hoogte te houden!

Xx Nienke

Reacties

Reacties

Petra van den Heuvel

Geniet ervan Nienke! Ik ben benieuwd naar jouw verhalen?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active